לייעוץ התקשרו
03‑6121244
או
השאירו פרטים




אבנר שטמר, משרד עורכי דין - רחוב הארבעה 10 תל אביב

  פורום
אבנר שטמר, משרד עורכי דין

עורכת דין התרשלה בתיק ולקחה שכר טרחה מלא ולא רוצה להחזיר כסף



  עורכת דין התרשלה בתיק ולקחה שכר טרחה מלא ולא רוצה להחזיר כסף
רביע
  29.06.2021
20:37
 
שלום,

העורכת דין התרשלה בניהול תיק נדל"ן ומקרקעין, שנה שלמה לא הצליחה לעצור בניה לא חוקית של גדר שבנה השכן על דרך גישה משותפת ולא הצליחה להשיג דיון אחד בבית משפט. שילמתי לעורכת דין שכר טרחה מלא מנובמבר 2019 על סך 27494 ש"ח עבור הטיפול בתיק עד לסיומו (לפי החוזה) כי היא התעקשה על כך.

- העורכת דין גרמה נזק יותר מאשר תועלת נקטה בהליך תיק אזרחי למרות שהוכח שהתיק צריך להיות בהליך אחר המישור התכנוני המנהלי מול ועדת ערר ובית משפט לעניינים מנהליים, וקיבלה על כך המון ביקורת מצד העורכי הדין המעורבים בתיק.

- בשלב מסוים העורכת דין ניתקה קשר והפסיקה לענות לטלפונים או להודעות טקסט ואפילו אם עונה לטלפון היא הייתה אומרת שאין לה זמן ושהיא תחזור אליי אך לצערי לא היתה חוזרת אליי.

- בתאריך 13/10/2020 שלחתי מכתב לעורכת דין עם בקשה לקיום פגישה במשרד לגבי הסטטוס של התיק, ולצערי הרב לא קיבלתי שום מענה מהעורכת דין לא פגישה במשרד ולא אפילו שיחת טלפון.

- לאור זאת החלפתי ייצוג, אבל החלטתי בסוף להפסיק את התביעה, אך העורכת דין מסרבת להחזיר לי את שכר הטרחה.

- שכר הטרחה לפי החוזה: העורכת דין מכירה בעובדה שהתיק טרם טופל, אך בכל זאת אין בכוונתה להחזיר לי שכר טרחה, ובכך יש שתי טענות שסותרות אחת את השנייה באופן בוטה !
לאור העובדה שהסכם שכר הטרחה שאני חתמתי עליו הוגדר שכר הטרחה ישולם "עבור הטיפול בתיק עד לסיומו" ! ובשים לב ששכר הטרחה שולם במלואו, ולטענת העורכת הדין "התיק טרם טופל" ובטח ובטח לא עד סיומו לא יכולה להיות הצדקה לעמדה של העורכת דין לא להחזיר לי את שכר הטרחה.

העורכת דין מכרה סיפור על הצלחת התיק כתיק אזרחי והוליכה אותי הלקוח שולל תוך כדי שימוש בהבטחות שהיא תזיז את הגדר ויהיה פסק דין לצו הריסה, למרות שהוכח שהתיק היה אמור להתנהל במישור התכנוני המנהלי, כל הבקשות והסעדים שהיא ביקשה הם לא בסמכות בית משפט זה או בהליך כפי שהוגש.
ובכך העורכת דין פגעה בתיק ובזבזה את זמני וכספי עד כדי כך שלא נותרה לי ברירה אלא להפסיק את התובענה !

בתאריך 29/12/2020 שלחתי תלונה ללשכת עורכי הדין קיבלתי תשובה שהם קיבלו את התלונה וגם שלחתי להם שלושה דיסק און קי של תמונות והקלטות.
עד היום הזה לא קיבלתי החלטה בתיק, השאלה האם לשכת עורכי הדין מבזבזת את הזמן ובמקום להעניש את עורכת הדין היא מושכת את הזמן ללא תועלת ?

אודה לך על כל עזרה בנושא.
תודה.

  תגובה מאת:
רביע
  23.07.2021
16:40
 
שלום רב,

חשבתי שהפורום מספק עזרה לאנשים בנושאים של רשלנות עורכי דין
מדוע לא קיבלתי תשובה לשאלה שלי ?

  תגובה מאת:
עורך דין אבנר שטמר
  04.08.2021
13:22
 
שלום,
הפנייה מרובת פרטים ומצריכה הבהרות.
אנא טלפנו 03-6121244
עורך דין אבנר שטמר
הדברים לעיל אינם ממצים, אינם בגדר חוות דעת משפטית והם מבטאים התרשמות ראשונית בלבד שאין בצידה אחריות מקצועית. בדרך כלל ראוי לפנות לעורך דין בסודיות ולהציג בפניו את מלוא המידע והמסמכים הדרושים לעניין.


הוספת תגובה


הערה: אין לראות במערכת שליחת הודעות זו אמצעי רשמי למסירת הודעות למשרד



לייעוץ התקשרו
03‑6121244
או השאירו פרטים


אבנר שטמר, משרד עורכי דין - רחוב הארבעה 10 תל אביב