לייעוץ התקשרו
03‑6121244
או
השאירו פרטים




אבנר שטמר, משרד עורכי דין - רחוב הארבעה 10 תל אביב

  פורום
אבנר שטמר, משרד עורכי דין

תביעה נגד עו"ד מטעמנו שלא עדכן אותנו על סעיפים חשובים בחוזה



  תביעה נגד עו"ד מטעמנו שלא עדכן אותנו על סעיפים חשובים בחוזה
ב
  14.01.2021
13:18
 
שלום וברכה,
קנינו דירה מיזם של תמא 38 . שילמנו לעו"ד של החברה. ובנוסף הבאנו עו"ד מטעמנו ע"מ שיעבור על החוזה ויבדוק שהאינטרסים שלנו נשמרים בו מבחינה משפטית.
במשא ומתן הראשוני שלנו מול החברה הם הבטיחו שהיתר הבניה עומד בשלבים סופיים לפני טופס 2- תחילת בניה ותוך חודש- חודשיים עולים על הקרקע, וזה מה שאמרנו לעו"ד שלנו.
בפועל- הם הכניסו סעיף בחוזה שרק אם לאחר 18 חודשים לא יהיה היתר- החוזה מבוטל.
ועורך הדין שלנו לא דיווח לנו על קיומו של הסעיף הזה בחוזה (סמכנו עליו ולא קראנו את כל הסעיפים, הרי שילמנו לו 12 א"ש ע"מ שיבדוק את החוזה ויעמוד מול החברה לאורך כל התהליך)
בפועל- עברו 14 חודשים ורק כעת הם מתחילים בפעולות לקבלת טופס 2. אנחנו לא מעוניינים לחכות עוד 30 חודשים עד להשלמת הבניה (בינתיים אנחנו גרים בדירה קטנה ומשלמים ריביות על ההלוואה הבנקאית שלקחנו לסגירת החוזה) ומתכוונים ללכת לביטול חוזה. עורך הדין מתנער מאחריות. (למרות שעכשיו היזם סיפר לנו שהוא התמקח איתם ורצה לכתוב בחוזה 12 חודשים אך הם לא הסכימו, והוא לא יידע אותנו על כך!! אם היינו יודעים שזה יקח אפי' 12 חודשים לא היינו חותמים חוזה)
שילמנו לעורך הדין הזה 12 אלף ש"ח שכולל את החוזה ואת הליווי לאורך כל התהליך, ביקשנו שיחזיר את הכסף, או לפחות את חלקו משום שבאשמתו אנחנו מבטלים את החוזה, אך הוא לא מוכן לשמוע ומנתק טלפונים.
יש עילה לתביעה?

  תגובה מאת:
עורך דין אבנר שטמר
  09.03.2021
10:47
 
שלום,
צריך לראות את הסכם שכר הטרחה ביניכם לבין עורך הדין שלכם ואת כל התכתובות שהוחלפו ביניהם.
עורך דין אבנר שטמר
הדברים לעיל אינם ממצים, אינם בגדר חוות דעת משפטית והם מבטאים התרשמות ראשונית בלבד שאין בצידה אחריות מקצועית. בדרך כלל ראוי לפנות לעורך דין בסודיות ולהציג בפניו את מלוא המידע והמסמכים הדרושים לעניין.


הוספת תגובה


הערה: אין לראות במערכת שליחת הודעות זו אמצעי רשמי למסירת הודעות למשרד



לייעוץ התקשרו
03‑6121244
או השאירו פרטים


אבנר שטמר, משרד עורכי דין - רחוב הארבעה 10 תל אביב