לייעוץ התקשרו
03‑6121244
או
השאירו פרטים




אבנר שטמר, משרד עורכי דין - רחוב הארבעה 10 תל אביב

  פורום
אבנר שטמר, משרד עורכי דין

עיכוב ,זלזול עו"ד בלקוחות



  עיכוב ,זלזול עו"ד בלקוחות
יעקב
  13.11.2015
04:37
 
שלום רב . שמי יעקב ואני גר בחדרה בבניין משותף אשר אין לו טאבו . פנינו לעו"ד לפני כשנתיים על מנת שיטפל ויסדיר עבורינו את הטאבו לבניין . הסתבר כי הבניין יושב על גוש /חלקה של מספר מבנים . הדבר גרם לעיכוב בהשגת אישורם של בעלי החלקות הסמוכות . אך סודר לפני זמן רב . בכל פעם שפנינו למשרד עו"ד הפקידה מסרה גירסאות שונות ומשונות כמו " הוא יטפל תמתינו , הוא בחו"ל תמתינו ,הוא בישיבה וכו וכו" וכך במשך כשנתיים העיניין עדיין לא סודר . לפני כחצי שנה מסר לנו במסמך כתוב וחתום כי המסמכים לאישור שופטת נמצא על שולחנה והנושא בטיפולה . . כפי שציינתי חלפה כחצי שנה ואף יותר והנושא טרם טופל . פניתי שוב למזכירת העו"ד ( הוא לא ענה לי במשך השנתיים אף פעם לשיחת טלפון ) ושוב תירוצים " בשבוע הבא יהיה דיון , ובשבוע הבא הוא יצור קשר , ובשבוע הבא עוד ועוד תירוצים " ביקשתי מהמזכירה לקבוע לנו ( לוועד הבית ) פגישה איתו אך שוב הנושא והפגישה לא תואמה ולא נקבעה . איך אפשר לטפל בנושא ? איך אפשר סוף סוף לקבל את הטאבו . ? יש לציין כי רוב התשלום הועבר לעו"ד ( כשמונים אלף ש"ח ) ואת היתרה סיכם עם לקוחות שטרם שילמו כי יקבל מייד במעמד השגת הטאבו

  תגובה מאת:
עורך דין אבנר שטמר
  15.11.2015
13:39
 
מר יעקב הנכבד,
כדאי לשלוח מכתב רשום (או למסור במסירה אישית במשרדו של עורך הדין ולקבל חותמת "נתקבל" על הצילום) ובו דרישה לקבל את פרטי תיק בית המשפט בו לטענת עורך הדין מונחת בקשה הממתינה להחלטת השופטת.
לאחר קבלת מספר התיק כדאי לגשת למזכירות בית המשפט ולוודא שהנתונים שמסר עורך הדין אכן נכונים.
אם הפניה בדואר רשום (או במסירה אישית) לעורך הדין לא תגרום לו להמציא לכם נתונים, כדאי לשלוח אליו מכתב התראה באמצעות עורך דין מטעמכם.
עורך דין אבנר שטמר
הדברים לעיל אינם ממצים, אינם בגדר חוות דעת משפטית והם מבטאים התרשמות ראשונית בלבד שאין בצידה אחריות מקצועית. בדרך כלל ראוי לפנות לעורך דין בסודיות ולהציג בפניו את מלוא המידע והמסמכים הדרושים לעניין.


הוספת תגובה


הערה: אין לראות במערכת שליחת הודעות זו אמצעי רשמי למסירת הודעות למשרד



לייעוץ התקשרו
03‑6121244
או השאירו פרטים


אבנר שטמר, משרד עורכי דין - רחוב הארבעה 10 תל אביב