לייעוץ התקשרו
03‑6121244
או
השאירו פרטים




אבנר שטמר, משרד עורכי דין - רחוב הארבעה 10 תל אביב

  פורום
אבנר שטמר, משרד עורכי דין

ללא נושא



  ללא נושא
אתי
  25.09.2015
18:57
 
שלום.ירשנו זכויות בנחלה חקלאית ,בצוואה כתוב כי יש למכור את הנחלה ולחלק שווה בשווה.אחד האחים נפטר בפתאומיות וצאצאיו אינן משתפים פעולה איתנו, לא מוכנים להוציא צו ירושה ולא מוכנים שארשום אותם במקום את אביהם בצו קיום צוואה של הסבתא.השאלה היא האם כשאגיש תביעה לפירוק שיתוף בנחלה שרשומה על שם הוריי ז"ל אוכל לקבל פסק דין שהנחלה תימכר ושווייה יחולק שווה בשווה וחלקם ישאר בנאמנות אצל העורך דין כיוון שאין להם צו ירושה של אחי ואינם מוכנים להוציא כדי שהנחלה לא תימכר .אציין שהם מערימים קשיים כי לדעתם אם הנחלה לא תימכר איכשהו היא תסופח אליהם.....האם במקרה של תביעה השופט ימנה מנהל עיזבון רק לחלקם?? או שימנה נאמן לחלקם ?אני לא מעוניינת שימנה מנהל עיזבון גם לחלקינו שכן יש לנו קונה ואנו רוצים למכור ולבקש מהשופט שחלקם ישאר בנאמנות ידוע לי שבמכירת נחלה החוקים הם שונים.
תודה אתי

  תגובה מאת:
עורך דין אבנר שטמר
  28.09.2015
15:38
 
גברת אתי הנכבדה,
אכן בכל הקשור בנחלות במושבים יש דינים מיוחדים.
אולם, לא ניתן להשיב לשאלותיך מבלי לראות את אישור הזכויות של הנחלה, את הצוואות של הסבא ושל הסבתא ואת כל חלופות התכתובות והמיילים בינך לבין כל יתר הנוגעים בדבר.
אם תרצי שנבחן את כל הנ"ל אנא טלפני: 03-6121244
עורך דין אבנר שטמר

הדברים לעיל אינם ממצים, אינם בגדר חוות דעת משפטית והם מבטאים התרשמות ראשונית בלבד שאין בצידה אחריות מקצועית. בדרך כלל ראוי לפנות לעורך דין בסודיות ולהציג בפניו את מלוא המידע והמסמכים הדרושים לעניין.


הוספת תגובה


הערה: אין לראות במערכת שליחת הודעות זו אמצעי רשמי למסירת הודעות למשרד



לייעוץ התקשרו
03‑6121244
או השאירו פרטים


אבנר שטמר, משרד עורכי דין - רחוב הארבעה 10 תל אביב