לייעוץ התקשרו
03‑6121244
או
השאירו פרטים




אבנר שטמר, משרד עורכי דין - רחוב הארבעה 10 תל אביב

  פורום
אבנר שטמר, משרד עורכי דין

רכישת דירה מיזם ורשלנות עו"ד שייצגה אותי



  רכישת דירה מיזם ורשלנות עו"ד שייצגה אותי
שושנה שמואל
  06.11.2017
11:24
 

שלום, בשנת 2013 רכשתי דירה מיזם . בתמורה הוא קבל את הדירה שהייתה ברשותי בגודל 88 מ"ר וזכויות בניה על גג הדירה של 40% ותשלום במזומן של 200,000 ש"ח.
עו"ד שייצגה אותי נהגה ברשלנות לאורך כל הדרך היות ולא בדקה במסמכי הרישום ש 20% משטח החניה יוקצו למשאבות חום המשמשות את הדיירים מהקומות הראשונות בשעה ששטחי החנייה שלהם נקיים מכל ציוד של מי מהשכנים. למן הרגע הראשון שראיתי את המתקנים בקשתי ממנה ומהיזם לפנות את שטח החניה שלי דבר שלא קרה עד לרגע זה והחליטה לא להמשיך לייצג אותי. בלית ברירה פניתי לעו"ד אחד שיסיים את הטיפול הן בסילוק משאבות החום, העברת בעלות ועוד. העו"ד גבה ממנה 15,000 ש"ח לא היה זמין לדבריו ולדברי עובדי המשרד היו לו בעיות אישיות. גם הוא לא טיפל בתיק למעט שתי פגישות עם היזם והשכנים שמשאבות החום שייכים להם ובקש ממני לוותר על תביעה להסרת המשאבות. לבקשתי להחזיר לי את שכר הטרחה או חלק ממנו מהסיבות שמניתי כמובן התעלם מבקשותיי שהאחרונה נעשתה במהלך חודש אוקטובר האחרון. בלית ברירה פניתי לעו"ד שלישי גבה ממני את מלוא שכר הטרחה, לא הגיש תביעות נגד היזם והשכנים ומה שקרה בפועל הוא חשף אותי לתביעות מצד אחד השכנים שאביו עו"ד, לדבריו יש לו סימני רטיבויות, וממסמכים של רישום מקרקעין זה המקום שיועד למתקני החימום ולא משנה אם הם מהווים מטרד של רעש, נזילות של מים מתחת למכוניות ואף לזיהום אוויר והם גורמים גם לקור שנכנס מבעד לקירות של הדירה כל התלונות לא מעניינות אף אחד. בנוסף הם מבקשים להצמיד עוד חלק מהרכוש המשותף למחסן לאופניים של הילדים של מי שגרים בקומות הראשונות. באם המפקח יקבל את בקשתם שטח החנייה שהובטח לי הוא שטח פרטי וכל אחד יכול להכנס אליו, השכנים, בעלי מקצוע שיגיעו לתקן בעיות שמתגלות במתקני החימום, ילדים ואופניים בין המכוניות דבר שלא מתקבל על הדעת. השכו שאביו עו"ד ממשיך להגיש תביעות נוספות לביזיון בית המשפט ומבקש שישליכות אותי לכלא. מה שהוא לא מעש להגיד לנשים במשפחה שלו הוא מרשה לעצמו להכפיש את שמי . העו"ד האחרון בחר לבקש שכר טרחה נוסף על מנת להגיב לתביעה שהוגשה על ידם לביזיון בית משפט. הודעתי לו היות ולא הגיש את התביעות נגד היזם והשכנים למעשה הוא חשף אותי לתביעות מתביעות והפקיר אותי. אני פשוט כבר לא יודעת למי עלי לפנות. אני מבקשת לציין שבנערותי עבדתי במשרד עורכי דין וייצגו את הלקוחות כפי שעו"ד צריך לעשות ועורכי הדין שפגשתי בשנים האחרונות נגועים באיטרסים וקבלת טובות הנאה וחברות עם עו"ד של הצד השני חשובה לו יותר מטובת הלקוח.

תודה
02-6586836

  תגובה מאת:
עורך דין אבנר שטמר
  06.11.2017
13:24
 
שלום,

הצטערתי לשמוע על התלאות שפקדו אותך ועל שנאלצת לעבור בין כל כך הרבה עורכי דין.
כדאי לך לנסות למצוא עו"ד שיסכים לטפל בעניין על בסיס הצלחה וכך לא תצטרכי להוציא בינתיים
כספים נוספים מבלי שבעייתך תיפתר.
בהצלחה,

עורך דין אבנר שטמר
הדברים לעיל אינם ממצים, אינם בגדר חוות דעת משפטית והם מבטאים התרשמות ראשונית בלבד שאין בצידה אחריות מקצועית. בדרך כלל ראוי לפנות לעורך דין בסודיות ולהציג בפניו את מלוא המידע והמסמכים הדרושים לעניין.


הוספת תגובה


הערה: אין לראות במערכת שליחת הודעות זו אמצעי רשמי למסירת הודעות למשרד



לייעוץ התקשרו
03‑6121244
או השאירו פרטים


אבנר שטמר, משרד עורכי דין - רחוב הארבעה 10 תל אביב