לייעוץ התקשרו
03‑6121244
או
השאירו פרטים




אבנר שטמר, משרד עורכי דין - רחוב הארבעה 10 תל אביב

  פורום
אבנר שטמר, משרד עורכי דין

יחס מעליב ומזלזל של העורך דין שלי



  יחס מעליב ומזלזל של העורך דין שלי
מסיקה
  05.10.2017
15:51
 
לפני משו כמו שלוש ארבע שנים באתי למשרד עורך דין גדול כדי לא לפגוע בשמו נקרא לו יוסי בשביל לתבוע פיצויים . סיפרתי ליוסי על ארוע קשה שקרה לי בעבודה ושפגע בבריאות שלי והראתי לו מסמכים ויוסי מיד אמר שהוא לוקח על עצמו את התיק. שאלתי כמה יעלה אמר כשתקבל פיצויים תשלם מהפיצויים 15-20 אחוז. אמרתי בסדר ואיפה צריך לחתום על חוזה . יוסי אמר שלא צריך והכל בסדר . חשבתי מה יש לי להפסיד. באמת יוסי נתן לעורך דין שכיר שעבד אצלו לטפל בי והעורך דין הצעיר שנקרא לו יעקב לפחות פעם בשבוע היה מתקשר ומעדכן אותי מה קורה עם התיק ותמיד היה חוזר אלי שהייתי משאיר לו הודעות ומסביר לי הכל . אפילו בזכותו זכיתי בפיצויים מביטוח לאומי והעברתי ליוסי 20 אחוז מזה . המשכנו למשפט . לפני כמעט שנה יעקב עזב ויוסי העביר את התיק לעורך דין אחר שעובד אצלו דני . מאז שהדני הזה מטפל בתיק הכל הדרדר. מההתחלה כמעט לא היה עונה לי ומתקשר איתי או שלא היה במשרד או שלא ענה למכתבים ושכבר הצלחתי לדבר איתו אז ששאלתי אותו שאלות היה אומר לי ככה ואחר כך משו אחר . בקשרתי מהעורך דין הבכיר יוסי לעבוד עם מישו אחר או שרק הוא יטפל בתיק הוא אמר כן שרק הוא יטפל בתיק ואז אני מקבל טלפון מהדני הזה ששאל למה הסכמתי שהם יאשרו לצד הנגדי משו והוא התחיל פשוט לצעוק עלי על זה שאישרתי להם שהם יראו איזה מסמך לצד השני . הייתי בשוק . אתם העורך דין לא אני .שוב פעם פניתי ליוסי ואמרתי לו תמנה לי מישו אחר . בסוף שראיתי שדני ממשיך לטפל בתיק גם יוסי עצמו התעלם ממני מלא פעמים וגם לא חזר אלי אחרי שהשארתי לו הודעה אצל המזכירה שנמאס לי ושאני מרגיש שהוא לא רוצה באמת לעבוד איתי . ושידבר איתי . רק בסוף שבקשתי מיוסי שיעביר אותי לשותף שלו ואם הוא לא יעביר לו את הבקשה אז אני יחפש עורך דין אחר הוא התקשר אלי והתחיל לצעוק עלי שזה יעלה לי המון כסף . כי הוא השקיע המון שעות בתיק . בקיצור הבן אדם תופס אותי בביצים . אני לא ישן בלילות ונהייה יותר חולה בגללו וגם ככה אני לו בנדם בריא בגלל התאונה .
ככה אני לא יכול להמשיך עם יוסי . אם אני ממשיך איתו הוא ימשיך לזלזל בי ולנפנף אותי כמו שעשה מאז שיעקב עזב (כשיעקב היה בכלל לא הייתי בקשר יותר עם יוסי) מבנדם שסמכתי עליו בעיניים עצומות גיליתי שטעיתי לגמרי ואני לא מאמין לו יותר בגרוש ויחד עם זאת אני חושש שהוא ירושש אותי . מה אני עושה ?

  תגובה מאת:
עורך דין אבנר שטמר
  15.10.2017
14:24
 

שלום,

כדאי לגשת למשרדו של עורך הדין ולדרוש לקיים פגישה פנים אל פנים כדי להסדיר ולהבהיר הכל.
בהצלחה,

עורך דין אבנר שטמר
הדברים לעיל אינם ממצים, אינם בגדר חוות דעת משפטית והם מבטאים התרשמות ראשונית בלבד שאין בצידה אחריות מקצועית. בדרך כלל ראוי לפנות לעורך דין בסודיות ולהציג בפניו את מלוא המידע והמסמכים הדרושים לעניין.


הוספת תגובה


הערה: אין לראות במערכת שליחת הודעות זו אמצעי רשמי למסירת הודעות למשרד



לייעוץ התקשרו
03‑6121244
או השאירו פרטים


אבנר שטמר, משרד עורכי דין - רחוב הארבעה 10 תל אביב